Arkisto

TIEDOTE: Laboratoriopalvelussa käyttökatko ma 22.3.

Järjestelmätoimittajamme vaihtuu ja tästä syystä Movetin Laboratoriopalvelussa on käyttökatko maanantaina 22.3. klo 6–8. Katkon aikana Laboratoriopalveluun ei pysty kirjautumaan.

Laboratoriopalvelussa saattaa esiintyä häiriöitä klo 8–12.

Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa!

EDIT: Järjestelmäkatko on ohi. Ilmoitathan mikäli huomaat järjestelmässä jotakin poikkeavaa (info@movet.fi tai 050 502 0770).

 

Käytäthän nykyaikaista nettiselainta?

Laboratoriopalvelu toimii kaikilla yleisimmillä nettiselaimilla (mm. Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari).

Internet Explorer -selain ei täytä nykyisiä turvallisuusvaatimuksia, joten suosittelemme asentamaan jonkin muun selaimen.

Päivitetty: 22.3.2021

  • Suomalaista palvelua

  • Sieltä saat tuoreinta tietoa ja uusimmat kuulumisemme.

    Liity joukkoomme

  • Asiakkaamme kertovat:

    "Ensimmäistä kertaa asioin yrityksenne kanssa. Aivan ykkösluokan palvelua kaikin puolin. Etukäteen olin puhelimitse yhteydessä ja sieltä sain asiakaspalvelijalta erittäin hyvät neuvot ja positiivisen tunteen. Kaikki oli valmiiksi suunniteltua ja helpoksi tehtyä, näytepurkit, lähetyslaatikko...
    Vastaus tuloksesta tuli nopeammin kuin olisin osannut edes odottaa. Kiitos siis hienosta palvelusta!
    "